Thursday 15 March 2012

HOT!!! Nikita Ucap Alhamdulillah Selepas Di Tatoo




Artis ini bersyukur selepas di tatoo.  Apa le nak jadi dengan dunia artis yang jauh tersesat..


“Aku dah tatoo sejak lima tahun lepas. Alhamdulillah tatoonya sudah 17. Nak tambah lagi kat kaki ni. Tapi belum ada masa dan mungkin x boleh lagi takut kontrak lakonan dibatalkan,” ujar Nikita ketika ditemui di Jati Asih, Bekasi.

Tato yang paling menonjol dari Nikita adalah tatoo bertuliskan namanya di atas dada. Wanita bertatoo,walaupun hilang gebu akan ada keseksian tersendiri.

Jom kita dengar lagi apa katanya:

“Kalau menurut aku, tato itu memamg seksi. Karena enggak semua orang berani untuk ditato, menggambar badannya. Apalagi yang permanen. Menurut aku juga cara peletakannya yang seksi,” tambahnya.

Awalnya, Nikita sempat menyembunyikan tatonya dari keluarga. Tak heran, keluarganya marah begitu Nikita punya banyak tato di tubuhnya.

“Sakitnya beda. Ditusuk, selesai dilepas jarumnya, itu sakitnya hilang. Anehnya enak. Awalnya aku tutup-tutupin. Papa mau marah, tapi anaknya sudah gede ya jadi dia tahu. Dia percayain saja semua sama anaknya,” pungkasnya.














Doa-doakan supaya anak-anak kita tidak mengikut jejak-jejak artis-artis liar ini.  Nauzubillah!!!

Sumber : xlupa

PEMIKIR KAMPONG

2 comments:

  1. terimas kasih.. kerana bagi credit cara yg betul.saya google entri saya..ramai x bagi credit..ramai juga blogger terkenal..siot jer mereka

    ReplyDelete
  2. sama-sama bro..saya sentiasa pastikan credit blog entri yg saya ambil. Saya blogging utk suka-suka, tapi saya pastikan etika seorang blogger diikuti.terima ksih kerana memberi komen pada entri saya..bukan senang utk mendapat komen sehebat bro..tq again..

    ReplyDelete