Tuesday 1 May 2012

WAJIB BACA! Hikmah Disebalik BERSIH 3.0 (Part 2)


Keganasan dan rusuhan memang menjadi tujuan utama Bersih.  Belum pernah ada lagi perhimpunan berbentuk "Mass" ditempat terbuka terkecuali dengan keganasan dan rusuhan.  Impak dan simpati kepada Bersih 3.0 sememangnya tidak menjadi.  Kedudukan pemimpin-pemimpin pembangkang dilihat agak tergugat.  Hasrat pembangkang untuk mendapat impak yang besar terhadap sokongan dan simpati rakyat di dalam Pilihanraya yang akan datang GAGAL sama sekali. 

Rakyat dilihat begitu marah terhadap insiden yang berlaku semasa perhimpunan tersebut.  Mata rakyat telah terbuka luas bahawa perhimpunan tersebut hanyalah mainan politik sempit pembangkang.  Agenda jahat dan tujuan sebenar perhimpunan tersebut difahami rakyat dengan sendiri.  Rakyat Malaysia telah dapat menilai sewajarnya.  Rakyat terasa diperbodoh-bodohkan oleh agenda-agenda jahat Bersih 3.0.  Segala bukti berbentuk Video dan gambar telah tersebar dengan luas.Akhirnya, simpati rakyat kepada insiden-insiden Bersih 3.0 telah berpihak kepada BN.

Allah Maha Besar, Allah Maha Mengetahui.  Allah telah menunjukkan segala-galanya.  MAKA, kita sebagai Rakyat Malaysia wajar menilai sesuatu berasaskan norma-norma masyarakat Malaysia.  Wallahu Aqlam...


No comments:

Post a Comment