Monday 2 July 2012

Lelaki bogel menjerit ditemui mati terbaring


Gambar Hiasan
MIRI: Seorang lelaki yang ditemui mati dalam keadaan bogel di tempat letak kereta di rumahnya di Jalan Aru, Holiday Park, di sini, turut mempunyai kesan luka pada siku kiri, semalam.

Mayat lelaki dikenali sebagai Lee, berusia 40-an itu ditemui di belakang kenderaannya oleh beberapa remaja lelaki berusia awal 20-an yang kebetulan melalui kawasan rumah terbabit, kira-kira jam 4 pagi, sebelum menghubungi polis.


Jiran mangsa yang enggan dikenali berkata, lelaki terbabit secara tiba-tiba menjerit jam 7 malam kelmarin, menyebabkan beberapa jiran lain di kawasan sekitar terkejut.


Bagaimanapun, katanya, mereka mengambil keputusan tidak mempedulikan jeritan itu, berikutan mangsa pernah memberi amaran supaya tidak mencampuri urusan keluarganya.


“Saya terkejut apabila melihat mangsa dalam keadaan bogel sambil menjerit ketika melalui rumahnya. Ketika itu, saya sedang memandu kereta untuk mengambil suami di Lapangan Terbang Miri, jam 8 malam.



“Bagaimanapun, sekembali mengambil suami setengah jam kemudian, saya melihat mangsa terbaring di belakang keretanya dan menyangka tidur.


“Malah, petang kelmarin, saya ternampak anak perempuannya dipercayai masih bersekolah berbual menerusi telefon bimbit di luar rumahnya,” kata ketika ditemui Harian Metro di tempat kejadian.


Menurutnya, selain jarang melihat serta tidak pernah bertegur dengan mangsa, lelaki terbabit juga dipercayai sering bergaduh serta memukul isteri yang juga warga Indonesia.


“Isteri mangsa mungkin tiada di rumah ketika kejadian. Saya cuma melihat tiga anaknya masing-masing dua perempuan dan seorang lelaki yang masih bersekolah rendah,” katanya.


Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Miri, Superintendan Sapian Salihin ketika dihubungi mengesahkan mengenai kejadian itu dan mayat mangsa dihantar ke Hospital Miri untuk bedah siasat.

Harian Metro


No comments:

Post a Comment