Thursday 12 July 2012

PANAS: Penjelasan Yoona SNSD Kejadian Seluar Terkoyak Semasa Persembahan



Penyanyi Kumpulan K-POP SNSD Yoona mendedahkan kejadian memalukan di mana seluarnya terkoyak semasa persembahan.

Yoona berkata, "Seorang lelaki telah merobek baju mereka semasa persembahan dengan sengaja, tetapi saya telah mengoyakkan seluar saya tidak sengaja sebelum persembahan. Apabila kita mengadakan konsert SM Town di Tokyo Dome, langkah pertama kami adalah persembahan tarian. Pergerakan awal adalah duduk dan berdiri semula dengan cepat. Semasa pergerakan turun, saya mendengar bunyi koyakan. Ia merasa pelik, jadi saya menari dengan pergerakan yang kecil dan cuba untuk menutup hujung belakang saya seberapa banyak yang boleh. "

Beliau kemudian meneruskan, "Apabila saya menukar pakaian, saya sedar lubang tidak berada di kawasan hujung belakang. Sebaliknya, terdapat lubang besar di kawasan kelangkang seluar saya. Saya menjadi sangat takut melihat gambar koyakan seluar saya di talian, tetapi bersyukur kerana saya melihatnya tiada. Sila jangan upload  jika anda mempunyai sebarang gambar! "

Sumber : Allkpop

No comments:

Post a Comment