Saturday 14 July 2012

K-POP : Super Junior Sungmin Berfesyen Pengganas



Leeteuk, Yesung, Sungmin, Donghae, dan Kyuhyun Super Junior memperagakan untuk penerbitan fesyen & kehidupan Style Magazine @ star1, mempamerkan gaya fesyen yang selesa lagi bergaya.

Mereka memaparkan persahabatan rapat semasa penggambaran, dan mengambil bahagian dalam aktiviti-aktiviti bersama seperti menunggang basikal dan bermain bola keranjang.

Sesi fotografi diteruskan di kafe berdekatan, di mana foto mereka diambil semasa berkongsi makanan dan memaparkan personaliti bertenaga mereka.

Semasa temu duga mereka, Super Junior bercakap tentang penentuan unik mereka berkenaan album keenam dan terbaru mereka yang akan datang

Leeteuk berkata, "Kami telah mengeluarkan 6 album kami. 6 ialah angka yang bermakna untuk kumpulan idola. Adalah sukar untuk bintang idola untuk melepaskan lebih daripada 5 album, tetapi kami telah mengatasi. Saya fikir kami akan mampu untuk menetapkan rekod yang berbeza, dan oleh itu saya memandang ke hadapan untuk masa depan. "

Budak-budak lelaki juga bercakap mengenai gaya fesyen masing-masing.

Sungmin  mengeluh sambil katanya, "Apabila bercakap tentang fesyen, saya terkenal untuk menjadi fesyen pengganas."

"Saya cuba untuk berubah, saya membeli beberapa pakaian baru baru-baru ini," katanya. "Saya tidak tahu di mana untuk membelinya, jadi saya mintalah Yesung, Donghae, dan Eunhyuk yang berpakaian bergaya."

Dia ketawa kerana katanya, "Saya cuba berusaha keras untuk membebaskan diri dari imej 'fesyen pengganas saya. Saya juga selalu diperiksa oleh ahli-ahli. "

Dalam berita berkaitan, ahli-ahli Super Junior yang relah mencapai  carta hit dengan album baru ke-6 mereka 'Sexy, Free, & Single' aktif mempromosikan lagu baru mereka.


Sumber : Allkpop

No comments:

Post a Comment