Sunday 15 July 2012

Tunang kena Tumbuk! Bagus!


REMBAU: Gara-gara cemburu melihat tunangnya berbalas SMS, seorang lelaki tergamak menumbuk muka wanita itu hingga cedera di Kampung Bongek Acheh, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 10 malam, Siti Halimah Jasni, 17, menerima tiga jahitan di dahi dan lebam mata kiri selepas dikejarkan ke Hospital Tampin (HT) untuk menerima rawatan.


Siti Halimah berkata, ketika kejadian, dia berada di rumahnya sebelum didatangi tunangnya berusia 22 tahun untuk mengajak makan malam.

“Bagaimanapun, sebelum keluar dari rumah, saya terima SMS daripada seorang kenalan lelaki yang hanya menanyakan saya buat apa.


“Tunang yang kebetulan ada di sebelah berang dan terus rampas telefon bimbit saya sebelum membaca kandungan SMS dihantar lelaki itu,” katanya ketika ditemui di HT, di sini, semalam.



Dia yang mengikat tali pertunangan Mei lalu berkata, tunangnya yang cemburu tidak boleh menerima perbuatan kenalannya.



“Saya cuba menerangkan keadaan sebenar sehingga kami bertengkar. Namun tunang tetap tidak dapat menerima dan terus menumbuk mata serta mencederakan dahi saya sehingga luka sebelum melarikan diri.


“Ini kali ketiga dia cederakan saya. Kerana sayangkan dia, saya terima segala kekurangannya, termasuk sikap barannya,” katanya.


Harian Metro


No comments:

Post a Comment